Om hundar kunde sms'a

Ni har säkert hört talas om "text from dog" om hur en man fiktivt smsar med sin hund. (http://textfromdog.tumblr.com)
Om jag skulle göra det samma så skulle det kunna se ut så här:

Hund: bara så du vet mamma, det var inte jag!

Jag: vad har ni nu gjort!

Hund: inte "ni", jag har inte gjort nått!

Jag: ok, ok vad har de andra gjort

Hund: ja alltså jag vill inte skvallra men nån av mina bröder äter på tvättmaskinen. 

Jag: han gör vad?!! Men stoppa honom då!

Hund: inte mitt jobb, jag är inte hans farsa!

Hund: nu kräks han, det är kräk överallt!

Hund: oj nu kräks han igen, fast han verkar glad igen. 

Hund: är sladden i hallen till nått viktigt?

Jag:  ?!!!!!!!


Ja, typ så skulle det kunna va. Kanske jag skulle starta min egna blogg! >.<
(P.s tvättmaskinen funkar, han hade bara ätit lite på luckan ni vet där filtret sitter? Bosse var boven & Ludde smsade.)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: