Jobbigt efter sommarlovet.

George tycker livet är jobbigt nu när man måste röra på benen i mer än 1km/h lol. Stackarn! ;)
Han blev mätt till 138cm och kan bli slutmätt i Maj så en fin, fin C-ponny.
Skulle så gärna vilja hitta ett hem till honom med flera barn så han kan bli älskad länge, av många. Han kan ju både bli tävlad och gladerligen bära runt på små barn. Dessutom så är han ju viktbärande nog att bära upp en vuxen så länge man inte väger för mycket så en liten mamma kan ju också ha kul på honom.
Jag har så svårt för att lägga upp mina pojkar på hästnet, jag är så fruktansvärt fäst vid dem och lider mycket av tanken på att jag måste göra mig av med dem, så om mina vänner har vänner som letar ponny så kan ni väl höra av er, skulle va så kul om de kunde komma nånstans där jag kan hålla lite kontakt. :)

 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: