Omvänd omvänd psykologi.

Varför är det så svårt att somna när man vet att man måste upp tidigt? Och ju mer man tänker på det desto svårare blir det. Suck :(

Det hjälper i och för sig inte att vi precis va ute på hundpromenad, man piggar ju på sig då. Men vad göra? Dels jobbade jag sent och dels är det alldeles för varmt för stackarna att va ute dagtid. Anything for my boys liksom :)

Jobbet idag var en sån där jobbig dag, ni vet en sån där där det känns som att man rusar runt och gör tusen saker men när dagen väl är slut så ser allt ut som kaos och man har en miljon saker kvar att göra och det verkar som att man inte gjort nått alls. I vanliga fall så tar jag övertiden och får allt gjort för jag hatar att lämna saker för nästa dag, pedanten i mig fixar inte det och så kommer jag tänka på allt ända tills jag kommer till jobbet igen o vem fan orkar med det liksom? Men idag fixade jag det bara inte utan var tvungen att åka hem, bort från skiten. Så nu måste jag försöka orka/hinna med det imorrn istället vilket i och för sig kanske inte är så lyckat eftersom vi är fullbokade imorrn och jag o Mike hade tänkt åka med voffarna till havet på eftermiddagen. Men heyho choices and all that :/
Ska i vilket fall som helst bli kul o se om Chucky tänker bada i havet! Han brukar stanna när han blir blöt i håret så bu när vi har snaggat honom kanske han tänker plumsa i! :D

Ne nu får jag sluta snacka gojja och VERKLIGEN försöka sova! :)
Natti från Chucky och mig, min ständige följeslagare! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: