Hollywood baby!

Vi var pa snabbvisit pa Irland! :)
First we went to Hollywood then we went to kill....

...som varsta basta inledningen till nan kriminalroman!
(Vi akte iofs. forst till Dublin, sen Derrinturn, Blessington och allra sist Hollywood och Kill men det later juh inte lika coolt! ^^ )

    

   


Vi upptackte till var forskrackelse att vi hade missat Jedwards framtradande pa de internationella farklippningsmasterskapen! ;)


De hade tillome sin alldeles egna Hollywoodskylt uppslangd pa de Irlandska kullarna, mitt bland alla faren! ^^

 




Min stilige chauffor! ♥


Och sa lilla jag! :)

Och har tog mina fotografiska-skills slut, sa det var alla bilder jag tog haha, jag suger! ^^
Anledningen till att vi var pa Irland far jag avsloja i ett senare inlagg, intrigen tatnar och upplosningen ar inom rackhall.

Och MONA, jag ALSKAR DIG!
Aldrig, aldrig, aldrig far du ha daligt samvete over att prata/smsa mig, jag skiter fullstandigt i om det ar klockan 3 pa morgonen ;)


over and out, onwards and upwards!
To infinity and beyond!!!

xoxoxo



Postat av: Mona

Älskar dig! <3

2012-06-06, 14:25:22 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: