*snörvel*

Hej, jag heter Felicia och jag blir alltid sjuk på sommaren.
Jättesjuk! :(
Igår kväll låg jag med den elektriska filten på högsta värmen och inrullad i två duntäcken och frös som en jävla gnu, frös så jag skakade. Jag kände mig så ynklig att jag ringde till Mike klockan ett och bara grät, ville inte va ensam.
Jag vet att det delvis är stressrelaterat men inte bara det, det har alltid varit så här, varför är jag så känslig för luftvägssjukdomar? Orätvist!
Så jävla surt dessutom, jag gjorde mig själv lite soppa och ready-to-bake frallor "omnomnomnomnom gott!" tänkte jag... och så kunde jag inte känna någon smak alls! Minestronesoppa och vitt bröd är faktiskt ganska så vedervärdigt om man inte kan känna smaken men bara konsistensen.
Jag vill inte va sjuk, har inte tid att va sjuk, har inte tid att bli frisk! Jag vill vakna imorrn på morgonen och må PRIMA, men det lär juh inte hända. Jävla skit.
 
Hade tänkt skriva massa mer, men jag orkar inte... det går bara inte. :(
Det får bli när jag mår bättre.
 
Natti så länge och håll tummarna för mig att jag kan hålla mig feberfri hela natten!
 
xoxox
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: