Jag kom just på!

Att jag helt glömt bort att berätta nått viktigt!
Ni vet den andra vet'en jag jobbar med, Kevin?
Han genom gick en trippel by-pass igår!!
Vi var alla helt i chock när han berättade att han skulle, han hade bara gått för sin årliga kontroll och de hade sett nått som inte verkade helt ok, så han fick göra ecg'n o eeg'n o allt vad de heter och hans aorta var 90% blockerad!! Helt sjukt!
Jag satt hela dagen i fredags och väntade på att hans fru skulle ringa och berätta hur det gått men jag gissar att hans operation blev lagd på kvällstid så när jag slutade så var op'en säkert inte ens över.
Det är i alla fall vad jag hoppas! Jag vill verkligen inte komma in på jobbet på måndag och få dåliga nyheter!

~*~

Well. Det är officiellt, jag är sämst.
Det blev inget mer gjort idag, typ.
Jag plockade hundskit i trädgården o det var väl bra och jag högtryckstvättade och desinficerade Kulans box idag och det var väl också bra, men det var juh inte det jag hade TÄNKT göra och det irriterar mig.
Det jag hade planerat och det jag faktiskt gjorde var 40 minuter på mitt Wii Fit (det går neråt igen!^^) Men jag belönade mig själv efteråt med att äta två cupcakes...så det blir nog inge mer neråt på vågen den här veckan :(
Men det finns viktigare saker här i världen.

Imorgon är det Mors-dag här i landet, så vi ska hem till Mikes mamma och pappa och fira Fars-dag, rörigt jag vet med det är så det går till i den här familjen haha. Så imorgon tänker jag unna mig en Hazelnut Latte på Starbucks (eftersom det ligger på vägen till Mikes ma & pa)
Måste också åka o köpa spån till heppan och vill gärna hinna med att rida också, men jag tänker inte planera NÅTT för då blir jag bara irriterad igen om det inte blir som jag tänkt, så the best plans are no plans!


Så nu ska jag göra som mina missar, gå och lägga mig och sussa. :)



Jag idag! Behövde inte det svart/vita idag! ;)


Natti mina vänner!




Postat av: Helena

Bästa startmotorn har du ju lämnat i Sverige!! jag hinner massor men jag bestämmer mig för att jag måååååste!!! Och jag ska baske mig agera fotomodell snart med djur och allt så vi ska hårdtrimmas allihopa! Jodå, en kompis till mig är fotograf och har mest hobbybilder, men vill ha proffsbilder på hemsidan, så jag och Donna ska posera.. Klänning och solnedgång, you know...



PUSS

2011-04-06, 14:38:40 -
Postat av: Helena

Så jäkla söt du är, men vet du, nu måste du svraa på ett elelr annat vis..Jag åker neråt, med min familj i påsk.lämnar hästarna och fjäderfäna och hälsar på, mest för att jag vill träffa dig och för att du ska få träffa mina knattar. vill att dem träffar er oxå för den delen.. Men hur som helst så vore det skoj med en reaktion, typ -Åh vad kul, eller nåt. jag har skrivit sms och i din logg, med njet, nada.. Jag vet, du jobbar mycket o så, det är helt ok, men ge mig en sekund av ditt engelska liv, bara en, eller max två.. Puss

2011-04-08, 13:36:19 - URL: http://balstavidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: