Hejfaderullan!

Nu är det sluuuuuut!
Eller näe, inte slut, SLUT men paus då. :)
Inge mer jobb förrens den 3'e Maj! Ska bli såååååå skönt!
MEN
Alla ni som känner mig på facebook, vet att paniken satt in.
Jag är helt säker på att alla mina djur ska bli sjuka och dö medans vi är i Sverige.
Ludde kommer få gastroenterit och dysenteri och dö av blodförgifning/blodförlust.
Pelle kommer få inflammerade och infekterade analkörtlar och dö.
Katies ögon kommer gunka ihop och hon blir blind hon kommer dessuto få bronkit och dö av andöd/hjärtsvikt.
Tamara kommer få kolik, fång, trassla in sig i taggtråd och dö en plågsam död.
Katterna kommer att stänga in sig i nån garderob eller liknande och svälta ihjäl.
Så ser det ut i mitt huvud, på repeat och varje gång jag ser det framför mig så tittar alla djuren djupt in i mina ögon och jag bara ser hur de säger "varför lämnade du mig".
Jag VET att det "bara" är nio dagar, jag VET att de alla är i goda händer, men jag får samma ångest varje gång.
Samma ångest jag bär runt på dagligen fast åt andra hållet.
Jag måste lösa det här.
Men iaf. snälla ni, säg att allt kommer gå bra :(

Så de senaste dagarna har varit jobb, jobb, jobb.
Jag har hållit ångan upp med hjälpa av kaffe.... Starbucks.
Double shot espresso, Seattle latte, cappuccino och Frappuccino. Jag har nog gått upp 10kg i vikt av all mjölken men det var det värt. Jag har tagit mig igenom pre-holiday tröttheten! Wheeehooo!
Så nu sitter jag här med ett koffeinberoende som inte är o leka med! Och en sur mage. Ska bli kul att gasa ner alla på planet imorrn! ^^


Borde göras som IV-lösning! ^^

Nu har jag inte tid o blogga mer egentligen, har MASSOR att göra. Planet går inte förrens på kvällen men alla djur ska som sagt ordnas med och så måste vi packa och lämna bilarna hos mekanikern (Mikes bil för bilrprovning och kontroll och min bara för o kolla över den för o se att allt e ok, en second opinion liksom), hade tänkt hinna med att bada både Pelle och Tamara innan vi åker också. och sen är det säkert tusen saker till!
Well off I go.
Vet inte om det kommer bli nått bloggande medans jag är borta, vi får se om andan faller på. :)
Annars så hörs vi i Maj!
Puss godingar!


Ser inte så jävla glad ut men hey ho! :)

xoxox

Postat av: Tessan

Det kommer gå jättebra och inga djur kommer dö!!!! Fast jag förstår känslan... KRAM

2011-04-22, 00:50:40 - URL: http://goljahult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: