When 900 years you are, look as good, you will not!


Som utlovat, badbild på Yoda...ursäkta..Katie! ^^

 

Vilken jäkla skillnad det är förresten...när man är van vid att bada två stora fluffiga sammisar, Katie är juh bara en liten skit, tar typ 2 minuter o så är det klart! :D

*

Fy fan förresten (och ursäkta språket) vad trött jag var idag, är fortfarande faktiskt, vilket bara är skönt, kanske jag kan somna innan klocka tre idag. Men usch vad jobbigt det var att stiga upp, tog hjärna två timmar eller så att vakna till liv, gick omkring som i en dimma och vet inte vad jag gjort eller inte gjort.

Dagen på jobbet har varit lika glamorös som vanligt, började dagen med att stiga rakt in i en avlivning av en Golden Retriver, vilket var väldigt känslosamt, sedan har jag har blivit nersprutad med kattdiarre (tre gånger!), blivit pissad på av en albinoråtta, som vi senare avlivade. (Inte för att han pissade på mig lol) Blev biten av en dvärgschnauzer, jag kan förstå henne dock eftersom vi ryckte pälsen i hennes öron. Och som grädde på moset så avslutade vi kvällen med en sån här:

...och vad jag tycker om såna vet ni nog vid det här laget, de är satans sändebud!
Ja, han var toksöt att titta på och ja han hette Wayne. MEN! Han hade ett sår i ansiktet...och hur kul tror ni det är att undersöka ansiktet på en helveteshamster? Han hade kinderna fulla med frön, vilka han med stor precision sköt som en minityrkulspruta rakt på mig. Anledningen till at han gjorde detta var att så länge han hade dem i kinderna så kunde han inte bitas ordentligt. Jävla skitdjur!
Men men, det var väl ett passande slut på denna underbara dag.
Jag vill ha semester! Riktig semster, ligga på en strand o sippa coktails semester!
Mike den jäveln har tagit ledigt hela nästa vecka för att han har överskott på semesterdagar! Hur orättvist är inte det?

Jag ska singla i säng nu, eller iaf försöka.
Stalltjänst morgon och kväll imorrn och jobb där i mellan så det blir en lång dag.
Puss på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: