Underbar morgon!

Solen skiner och det är redan 17 grader ute, ser väl inte sådär jättemycket fram emot att jobba, men jag får väl va glad över att det fortfarande kommer va ljust ute när jag slutar, förhoppningsvis kan jag få känna lite av solens strålar idag och förhoppningsvis håller värmen i sig tills imorgon!
Jag vet inte vad det är men kanske det är den blåa himmlen men jag gillar verkligen den här turkos-trenden, på tiden att en sån fin färg får lite tid i rampljuset haha. Här är några av mina favoriter:


Turkosa örhängen från www.silverstall.com
Tycker särskilt mycket om de vänstra, såååå fina!
*wislist wishlist*




Turkosa platformskor från Kenko, toksöta!!!

*

Nu är det jobbkläder på och dax för sista jobbdagen för den här veckan! Wheeeehoooo!!

puss my lovies!

Postat av: herzleid

Jag önskar jag kunde ha såna skor O.O

fast jag vill ha tokrosa ;D

2009-05-30, 15:18:48 -
Postat av: Viola

Åh DREGGEL

2009-05-31, 21:56:03 - URL: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: