YAAAAAY!!!!

En sån toppendag!
Allt gick bra på jobbet, solen skiner, katten som bott på jobbet i en vecka (kommer ni ihåg?) har fått en my husse och matte, en tjej som jobbat på mitt jobb innan, hon bor typ på andra sidan vägen från jobbet haha, en av Mikes födelsedagspresenter kom på posten o jag vill så jäkla gärna visa er vad det är!!! Jag är så jäkla nöjd! ^^ Jag valde mellan 2 olika och hade jättesvårt att bestämma mig men nu är jag helt säker på att jag valde rätt! Vågen visade mindre imorse! Och bästast av allt;
JAG ÄR LEDIG I 3 DAGAR! xD

Och jag hittade skitsnygga halsband på Red Plastic Factory






Jag älskar det första, hur snyggt är det inte?? Finns i vitt också.
Det andra finns i rosa också.

Nu ska jag äta nudlar och bara slappa och njuta av 3 dagars ledighet!
(Lite lätt deprimerande är det dock, fast jag försöker o inte tänka på det, vi skulle åkt till Download Festival den här helgen, men vi har inte råd så det blir inte av :'(  Men jag ska inte deppa över det, jag ska njuta av ledighet istället! )

xxxoxxx

Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

älskar revbenshalsbandet!! :D

2009-06-12, 19:46:39 - URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: