Yay!

Phoebe (veterinären) va ute och kollade Q ikväll och hon var väldans nöjd! Så himla skönt! Särskilt när jag själv sitter och TROR att det är bra, så himla skönt att få det bekräftat. Vi skar rent kanterna för att förhindra nytt svallkött så det blev ett litet blodbad (men hon hade ordentliga droger ombord idag) och sen på med nytt steroid/honungsbandage. En vecka (om hon låter det va!) med detta bandaget sen beroende på hur det ser ut så kanske jag måste karva lite i det (spännande & skrämmande på samma gång) och sen ett bandage till.
Phoebe trodde att med lite tur så kan jag börja släppa ut henne lite på min födelsedag. Whoop whoop!
Eller ja, i teorin så kan jag ju släppa ut henne NU men allt handlar ju om hur "hemskt" jag kan tänka mig att låta ärret bli. Vi satsar på miniärr så hon får hålla sig inne ett tag till :)

Bilden tog jag när jag satt i bilen och väntade på att drogerna skulle gå ur Q så jag kunde mata henne, vi har haft en riktigt fin sommardag och det var en underbar solnedgång. Synd bara att det aldrig blir lika fint på bild.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: