Knuffa lite.....snälla?

Jaaaa.... idag behöver jag en knuff, eller två. Eller ännu hellre, en kram!
Igår så blev jag för första gången på mycket länge sjuk. Hoppas på (och det verkar som) att det ska vara snabbt övergående, men jag drabbades av nån slags magsjuka hastigt och lustigt, inte trevligt alls, sen låg jag i sängen hela kvällen i feberfrossa och bara ville dö. Jag kom tillomed till stadiet när jag inte orkade mer och hulkande satt med huvvet i toan och sa till mig "I want my muuuuuuum *snörvel*kräk*", stackars Mike måste känt sig otillräcklig, sen när han dessutom behövde gå till jobbet efter det så måste han haft det jobbigt stackarn.
Jag har mått OK idag, toktrött eftersom jag inte fått mycket sömn, inge mer kräk men jag har inte heller ätit nått än, ville inte äta innan jag gick till jobbet för jag ville inte kaskadkräkas där liksom, men jag borde försöka äta nått nu... om jag vågar, magen känns fortfarande konstig och jag klöks lite när jag tänker på mat, men äta bör man annars dör man....juh... :(



I övrigt är livet fortfarande ganska så bra och jag är fylld av awsomeness! :D
Lite jobbigt på jobbet bara just nu, med många avlivningar och så där, det gör alltid livet lite extra tungt, särskilt när det är patienter man har sett ofta och ägare man har byggt en personlig relation till liksom.
Pratade med en tant på telefon idag vars hund avlivades igår på min lediga dag. Och hon ringde bara för att säga att jag inte skulle va ledsen att jag inte kunde va där när det hände utan att hon tyckte det var bra för hon ville inte se mig ledsen... söttanten!

Näe, jag orkar inte berätta nått mer om jobbet just nu, jag måste försöka äta.
Önska mig lycka till!

xoxox

Postat av: Mona

Knuffeliknuff och kraaaaam.

2012-06-13, 22:07:13 -
Postat av: Freddie

Knuff-o-drag! <3

2012-06-14, 22:24:32 -
Postat av: mamma

kraaaaaam, jättekram jag älskar dig! mammas favorittips "te och skorpor/rosting" och sen kokt kyckling med ris!! Underbara bilder - vad fint ditt ägandes fält är!

2012-06-16, 10:59:08 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: