Fåordig

Idag har varit en jobbig dag, stressig dag, konstig dag.
Men JAG har klarat det, JAG har gjort saker, SJÄLV, viktiga saker utan att bryta ihop.
(Eller ja, jag bröt ihop liiiite när jag kom hem och äntligen kunde krama Mike i 5 minuter, men det var mest ett "lätta på trycket gråt"¨och akutsamtal med syster och mamma hjälpte en massa också [förlåt pappa du är också en klippa fast jag inte ringde just dig idag!] min familj är bäst!)
Jävla bipolära dagar, jag hatar dem!
Började på topp, sjönk som en jävla sten men jag har sakta men säkert jobbat mig uppåt och även om jag är långt ifrån samma nivå som i morse så går det i rätt riktning i alla fall!
Nya friska tag imorgon.
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: