det händer så mycket hela tiden!

Ja, det är verkligen full rulle hela tiden och det händer ofta att jag tänker "ååååh det här måste jag skriva om i bloggen" men så händer det tvåtusen saker till innan jag har tid att sätta mig ner o skriva så då har jag glömt bort vad det var jag ville säga!
Men iaf. jag har just nu 3 hästar här i England (fråga inte varför), det senaste tillskottet ska säljas vidare, förhoppningsvis INNAN vi åker till Sverige så jag känner mig lite stressad men det ska nog gå bra :)
Ville bara lägga in lite bilder på honom så ni får se hur stjärnskottet ser ut, hade jag haft något som helst intresse av hoppning (eller jaktritt som är tokpopulärt här i landet) så hade jag varit sugen på att behålla honom för han hoppar verkligen ALLT och gör det både gärna och bra och SÄKERT, brallar aldrig etc.
(fast det är också därför jag tror han blir såld snabbt för han är verkligen en stjärna)
och samtidigt så är han toksnäll att hantera på marken.
Nåja nogsnackat om honom här är lite bilder:













Han är dessutom stor och kraftig som ett jävla hus! haha!

PARANTES

Jag har även en söt liten hopponny (D-ponny) som ska säljas i Sverige i sommar så om ni känner nån som letar tävlingsponny kan ni väl tjinga till. :)


 SLUT PARANTES

I övrigt rullar jobbet på etc. har gjort lite mer på vårt fält etc.
hundar och katter mår bra.

Det är Mikes födelsedag idag.... så jag köpte en handväska åt mig själv, helt logiskt i min värld! :D
Världens snyggaste handväska dessutom!




Så...har inte tid att skriva mer nu måste på dass och sen iväg till jobbet, höres snart!!!

onwards and upwards!!

xoxox


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: