De kom, de såg, jag segrade!

Sjukt konstigt det känns faktiskt, lyckligt, läskigt, nervöst, avslappnat, ja allt på en gång!
Av några olika anledningar så har jag gett dem en två veckors prövoperiod så jag ska inte helt ropa hej än men det känns bra, jag tror det kommer bli bra det här.
Och som sagt, jag har gått med vinst, helt sjukt att ha en massa cash i väskan!
De verkar dessutom va riktigt bra folk som kommer använda honom på det sättet han är designad och tänkt för vilket känns toppenbra, men som sagt man vet juh aldrig helt hundra hur saker och ting kommer att bli men jag väljer att va positiv. Och dessutom om han SKULLE komma tillbaka sa har jag fler människor som är interesserade så det är inte hela världen, allt kommer att ordna sig!
Så, hejja mig! :D
 
Hej då tjockis ha det bra! :)
 
Det var juh förresten Mikes födelsedag härom dan (den 20'e) och fy fan en sån ångest jag hade! Han önskade sig ingenting och jag har redan gett honom "allt" minst en gång... jag menar det är bara så många armbandsur en kille kan ha liksom. Men jag tror jag lyckades riktigt bra tillslut. Han fick bland annat en ridhjälm, så nu slipper han rida runt i "barnhjälmen" när han rider haha. Sen fick han lite andra smågrejer och så men sen tror jag faktiskt att jag lyckades riktigt bra med "storpresenten" (man måste alltid ha en STOR present, den måste inte va dyrast men den måste va STOR! På min födelsedag tex. fick jag en heliumballong stor som ett hus, tror det finns en bild nånstans här i bloggen om ni vill kolla :) ) i år blev det
*trumvirvel*
EN GRILL!
Vårt gamla akvarie har tillslut gett upp totalt så jag kände att fan en ny grill är ultimat!
Jag och Mike gillar inte gas-skit-grillar, det ska va en riktig "manlig-elda-som-fan-grill"!
 
Ja så om ni vill komma förbi på grillning bara tjoa till, vi kan nog grilla mat för en hel bataljon på det här monstret!
 
Så... då närmar sig Juni sitt slut, jag fattar inte hur fort det gått! Vi satt i bilen idag och summerade lite, hade återigen någon idag som sa till mig att jag är en "aktiv människa", vilket jävla struntprat tänker jag varenda gång nån säger så, men jag får nog börja ge mig, även om jag alltid kommer att va lat (oroa er inte ;) ) så får jag fasen i mig alltid en jävla masssa gjort. Juni har varit full fart från början till slut och det känns BRA, positiva saker händer och jag känner mig stark. Det är dessutom en hel vecka kvar som också kommer att gå i räserfart så mer saker kommer att bli gjorda! :D
 
Närmast dock ligger deadlinen för Mr Meister... Chucky alltså om fyra dagar så vet vi om häxan har lämnat in en offiiciell överklagan eller inte. Har hon inte gjort det så är Chucky VÅR, om hon har ... ja det vill jag inte tänka på nu, det kommer sätta lite pinnar i hjulen för oss men det ordnar sig! :) ALLT ordnar sig nu för tiden, så det så!
 
Som vanligt så vet jag att jag har glömt att berätta en massa saker, jag kan känna det, men istället för att sitta här och försöka komma på saker så får det bli så här nu, ni får helt enkelt ha lite överseende med att information kommer lite hipp som happ och i helt okronologisk ordning... lite som jag...hipp som happ och okronologisk ;)
 
Som avslutning idag vill jag dela med mig av en TOKSÖT video på en mops... i en annan del av världen, ni måste ha högtalarna på!
 
 
 
 

Puss och kram godingar!
Onwards and upwards!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: