Så jävla trött...





Helt jävla utmattad, sen är jag dessutom sur, jag är sällan sur, men idag så vill det bara inte släppa, gissar att sömnbristen har en del i det, men jag vet inte, ibland kanske man bara måste få va sur.

Jobbade Måndag - Lördag förra veckan, ledig Söndag och kunde såklart inte somna så idag har jag varit skittrött och otrevlig. Jag lyckades komma undan från att behöva jobba hela dagen i Torsdags....bara för att få ett telefonsamtal idag som säger.... "kan du jobba hela dagen DENNA torsdagen".... jaja... livet suger live with it.
Jag behöver iaf inte jobba denna lördagen tror jag, men mina lediga Tisdagar kan jag juh titta i stjärnorna efter.

Jag har inte ens varit hos hästarna än ikväll, ska åka dit nu, jag är så trött på att inte ha tid.
Om nån har lite tid över, kan ni skicka hit den?
Samma gäller PENGAR, ärligt familjen, jag ska skicka mejl till pappa om allt, hoppas kunna göra det snart, men om nån skulle känna för att slänga in en £100 eller så på mitt konto så skulle det uppskattas tremendoöst! (Sån jävla rock'n'roll översättning!) Jag har £12 på mitt konto just nu. :(

Jaja, slutklagat för den här gången, ska göra hästarna och sen beställa vaccinationskort (för jag älskar att jobba på min "fritid" [jävla löjligt ord!]) sen ska jag hitta tid till att äta och sen varva ner och få mina underbara 5 timmars sömn. (Ja, jag är fortfarande sur och bitter!)

Hoppas ni har det bra, wherever you are!

x x x

Postat av: Elise

Kram på dig :€

2012-02-14, 07:54:16 - URL: http://fade2black.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: