God morgon!!!!

Ja...så blir det i de här familjen.
Väckte Mike för en timme sen och som följd så ska vi juh såklart äta frukost strax!
Nom nom! Korv, bacon, ägg, bönor, toast och kanske lite champinjoner!
Så jääääkla gott!

Själv vaknade jag vid typ kvart över ett! haha, ja det har inte blivit mycket sömn den senaste veckan så jag hade en del att ta igen! Det har juh inte blivit mer sömn heller eftersom jag har dedikerat den gångna veckan till att fixa till Televinken. Två bad har ha fått och en total stripp! Hela huset är fullt av fluff men Televinken är HELT fri från gammal unerull nu. Han är så himla fin i sin sommarkostym!
Nu är det bara Ludde kvar, han har fått ett bad för inte så länge sen då vi strippade det mesta, men han är juh så sjukt stor att det tar MINST dubbel så lång tid som det tar att göra Pelle!
Då är det så praktiskt med Katie, hon tar typ 20 minuter att bada OCH föna! Ho var så himla rolig härom dan när jag badade henne, hon fick värsta energirycket efteråt och flög runt huset som en oljad blixt!!







Han är så fin Pelle, 7 år gammal och hans svans är fortfarande riktigt fyllig och fin och han har riktigt bra pigmentering! Synd bara att han hatar att va på utställning. För i det här landet skulle han nog va riktigt populär! Eftersom han är så liten. Skitungen! :)

Så, nu måste jag ge mig iväg och handla mat!
Vi hörs mer senare eller imorrn eller nått.
Puss godingar!
(Och mamma, fick du mitt sms??)



xoxox

Postat av: Flisan

jag fick det - har fixat med banken - framme imorn hoppas jag - kram mam

2011-06-12, 16:59:23 - URL: http://bouncys.blogg.se/
Postat av: Ullis

Hej Felicia,



ja jag förstår att du får lite hemlängtan, nu är ju den finaste tiden i Sverige. Ska tillbaka en vecka i augusti och längtar tills dess. Hoppas du har det finfint där du befinner dig. Kram

2011-06-19, 12:31:28 - URL: http://ulrikarasmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: