Modellbeskrivning

Årsmodell: 2007 (19 april)
Motor: hittar ingen specificering men måste va en V8!
Tillverkare: e: TYNYBRYN WHATS WANTED 32221 och
u: Balnecroft Princess May
ue: BALNECROFT RED SHADOW 30039

Den har riktigt bra väghållning den är lättstyrd och har bra kontakt med vägbanan även i regn och snö trots att den inte har några vinterdäck, den har inga däck alls om jag ska va ärlig, man kör på fälgarna liksom men det är riktigt bra kvalitet på de där fälgarna!
0 - 100 km/h på hum, låt mig se....ungefär 0,002 sekunder skulle jag gissa!
Den kan va ganska temperamentfull men med fast hand så är det inga problem.
Jag har lite problem med bromsskivorna och parkeringsläget, men med stoppblock så funkar det också!




(usch vad min bak ser stor ut när jag sitter i sadeln! >.< deprimerande!)

På det hela taget är jag väldigt nöjd med modellen och tänker inte skaffa mig nån nyare modell än på ett tag! :D
Ärligt talat så är jag jättenöjd och glad! Efter att ha vilat lite över vintern så har vi satt igång igen de senaste 2 veckorna eller så och än så länge går det som smort! Hon är totalt orädd och lär sig så fruktansvärt fort! Hon reagerar inte ens på upsittning/hänga i stigbyglarna etc. längre. Hon känns lite som Erna på sätt och vis, har man gjort nått en gång så minns hon det till nästa gång, även om det är 2 veckor senare liksom.

~*~
Så vad har hänt sen sist?
Vi var hemma hos Mark & Shirley i söndags på middag och filmkväll och vi fick också vår officiella bröllopsinbjudan! Jättefint har de gjort det! De ska som sagt gifta sig på en ö i Skottland, så vi måste se till att ordna med logistiken ganska så snart...skulle juh va lite pinsamt om best mannen skulle glömma o boka hotell liksom ^^

 

Idag fick jag också min klänning, den jag beställt för bröllopet, den pasar och är väldans söt, jag tror bara att jag måste vänja mig vid tanken att jag har köpt en rosa tyllklänning! Det var nog ingen bra dag att prova den på heller egentligen eftersom jag har en dålig, tjockis dag idag. Men men, det löser sig och bilder får ni antingen en dag när jag känner mig smal och snygg, eller så får ni helt enkelt vänta tills bröllopet i juli! ^^

På jobbet har vi haft något av en marsvinsexplosion, vilket jag inte har något emot alls... sålänge jag inte behöver lägga dem under narkos, för d e en jävla mardröm! Hur kollar man hjärtat liksom på nått som vanligtvis kan ha upp till 300 slag per minut liksom! Men det har jag sluppit än så länge som tur är, det har varit varbölder (jättkonstig en av dem, det var som att trycka ut häftmassa! Så "koncentrerat" var varet! :S ) och urinvägsinfektioner och allt där i mellan.


Scooby!

Jag och Mike har också tokstädat vårt TV-rum, tror inte det har varit så här välstädat sen vi flyttade in! ^^
Jag var helt på hugget! Det är riktigt skönt att va så på hugget ibland, och det är så skönt när man bir HELT klar (sen att jag gick och la mig klockan 4 på morgonen är smällar man får ta! ^^ )




ser juh inte så städat ut kanske haha, skulle gjort före och efter bilder! :P
Ni får se de här bilderna som första steget på rundvisningen i vårt hus!

Nu ska jag gå och ta itu med disken och laga lite mat. Sen imorgon är det jobbedags igen, hoppas jag lyckas komma i säng i någorlunda tid idag så jag kan komma upp tidigt, jag har e massa saker att göra så många planer så lite tid! Jag längtar ihjäl mig efter sommartid, så att det blir ljust även efter jobbet! Allt blir så mycket lättare då! Hejja solen! Fast måste säga att alla snödroppar, krokusar och även påskliljor som börjat blomma gör mig hoppfull!

puss så länge gosegrisarna!



xoxox

Postat av: Herzleid

Nu när jag lade märke till din näsring på bilden måste jag fråga: får du ha den på dig på jobbet? I människomedicin är de ju så himla petiga med sånt där, hur är det hos er?

2011-02-22, 23:28:06 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: