Landade mitt i vardagen.

Sitter här och har just ätit räkpasta och dricker nu chokladmjölk, lyssnar på Leonard Cohen och äntligen börjar huvudvärken släppa. Vaknade med huvudvärk i morse men insåg snabbt att det inte var den typen av huvudvärk som smärtstillande kan klara av så jag har bara försökt ignorera den hela dan.
Känner mig jävligt kass för jag har inte gjort hälften av allt jag hade tänkt mig, men samtidigt, vad trodde jag? Gårdagen var uttröttande!

Vi gav oss av från Braås 7 på morgonen, körde på isiga vägar upp till Skavsta, var faktiskt framme i god tid igen, vet inte vad som händer, helt plötsligt så har vi börjat komma i tid till grejer, fattar inte.
Landade på Stansted 13.15 (tidigt!) och tog oss från våra flygplanssäten, genom passkotrollen, genom bagage claimen och ut på 15min! Nytt rekord! Bara passkotrollen brukar juh förtusan ta 20 min. Men det var bra för vi var tvugna att lägga i en extra växel för att hinna med allt. Lämnade Stansted bakom oss utan problem, alla motorvägarna va OK faktiskt, det gick lite långsamt på M25 som vanligt men bättre än väntat, klarade oss dessutom hela vägen med bara en pissepaus!
Gled in på kennelparkeringen 17.45 (hela 15 min till godo innan stängningsdags!) för att hämta pojkarna som var två glada, trötta, skitiga små grisar! Sen tillbaka längs med M56 för att åka till mitt jobb för att hämta upp Katie som blivit blodprovad! Var framme där ca 18.20, klev in o då var vet'en där fortfarande! Gud va glad jag e att jag inte jobbade igår haha, de hade haft en galen dag såklart! Kom såklart inte därifrån förrens jag svarat på några frågor och hjälpt till med lite grejer. Sen åkte vi hem med tre glada grisar! Katterna tog som vanligt lite tid på sig att komma fram, Pop är fortfarande inte helt hundra, men hon brukar komma till sig så småningom.

Sen när vi väl var hemma och alla mer eller mindre hade lugnat ner sig och lugnet började infinna sig så kunde jag äntligen ge Mike hans alla hjärtans dag kort! Fattar ni! JAG hade planerat nått i förväg, jag av alla människor. Han blev såklart glad men fick också dåligt samvete eftersom han inte hade köpt nått till mig, men hallå! Det är juh inte poängen! Poängen var juh att jag hade planerat nått, jag hade tänkt i förväg! Förstår ni ett sånt stort ögonblick detta var!? ^^
I vilket fall, när han senare åkte och köpte öl så kom han hem med kort, blommor - carnations (öööh? nejlikor? Mina favvoblommor! ^^) och B&J Phish Food! Jag har världens bästa karl! :D 
Så iaf. det är nog inte så konstigt att jag e lite trött idag.
Helgen har dessutom varit ganska så utmattande.
Men det var en fin begravning, Mor hade gillat sina blåa kista och alla blommor och som mamma sa, hon älskade juh fester så det var en bra sista fest för lilla mormor!

Nuu väntar jag bara på att karln min ska komma hem från jobbet så vi kan åka till heppan och natta henne och sen ha lite myskväll innan verkligenheten verkligen slår till imorrn....jobba...usch.
Jag kläckte dock en helt otroligt bra ideé härom natten, så nu jävlar! Jag e så smart...hoppas allt funkar nu!
Puss så länge godingar!
It's good to be back! :D









xoxox

Postat av: Herzleid

Saaaaaknar dig! Men så skönt att allt resande gick bra. Allt det här passandet av tider är dock högst misstänkt - who are you and what have you done with my sister?! ;D



Puss och gurka!

2011-02-16, 12:55:34 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: