hur känns det att ha hjärnblödning?

Min hjärna känns svullen. Alldeles luddig...som om den e inlindad i vadd liksom.
Jag äter oliver och fetaost. Det är så långt min matfantasi sträcker sig just nu. Köper burkar med "greek sallad" (gröna oliver, svarta oliver, fetaost och soltorkade tomater och nån halvätlig övervinägrad dressing ) och ibland äter jag det tillsammans med parmaskinka (billig skitskinka, men funkar)..är det det här som kallas medelhavsdiet, eller är det hjärnblödningsdiet?
Älskar dig tattkanten!
(random kommentar jag vet men tattkanten fattar)

Jag älskar mitt jobb! Det har varit 2 intensiva dagar hittills så det är därför jag är så luddig. Intensiva med kul, intressanta och krävande, gillart. Önskar bara att dygnet hade fler timmar för jag hinner inte med allt "icke jobb".
Igår så blev som vanligt inget som planerat. En akutinpatient med dysenteri och en akutoperation.
Operationssår och dysenteri i samma kennelavdelning = jobbigt. Dysenterihunden var dessutom kvar idag och vi hade ytterligare en op inne idag (en planerad en), kanske därför mitt huvud känns så vadderat? Jag är helt enkelt hög på disinficeringsmedel?
Han är så jävla söt dock, dysenterihunden, han ser ut som den mest miserabla, patetiska, ynkligaste lilla vovven, men han är SÅ snäll, han bara sitter där och tittar på en med sina stora bruna ögon och rör inte en fena. Hoppas stackarn blir bra snart, han verkar råka ut för det här en gång om året ungefär och vi hittar ingen anledning även efter diverse blod- och avföringsprov etc. han verkar iaf så sakterliga må bättre nu så hoppas på att han inte sitter där i kenneln när jag kommer in imorrn utan att han fått åka hem på morgonen.



Igår reparerade vi ett aural haematoma som såg ut som att det var påväg att explodera och passade samtidigt på att ta bort diverse knölar etc som inte såg alltför trevliga ut, samt gjorde en dental. Idag var det liknande tog bort några vårtliknande saker från ett öga + en dental med extractions. Både går och idag så var Kevin inne också så ingen rast och ingen ro. Så jag ligger efter med ALLT mitt pappersarbete etc så jag hoppas på en någorlunda lugn dag imorrn så jag kan komma ifatt, vanligtvis så gör jag juh sånt på en fredags eftermiddag men jag är juh inte på jobbet på fredag så det går juh inte.

I övrigt mår vi ganska så bra tror jag, jobbar för mycket, längtar efter påsken och ledigheten. Har många saker att tänka på och att bestämma och besluta om, men det är juh den där bristen på "fritid" Men vi vet ju att valet är vårat, vi bestämmer över våra liv och nu jävlar ska det hända grejer! Watch this spot! :) Vi ska bara ta oss igenom en här helgen, sen blir allting bra!

Näe nu e det dags för sängen, ska ta alla mina pojkar och flickor oh gosa till det. Mycket ska hinnas med imorrn eftersom det inte finns nån tid alls på torsdag!

Puss gullungar!

Massive LOL! ^^

Postat av: Monk

Mmm, fetaost!

Älskar dig! ....och festaost.

2011-05-02, 18:16:28 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: