nu natt nu kolatt....

...men inte e jag det minsta trött för det!
Så jäkla störigt, har varit helt aptrött hela dan och inte velat annat än och sova, men nu, när jag borde sova så är jag pigg som en mört!

Började dagen med att sega mig upp ur sängen en timme försenad redan och begav mig till stallet.
Hade en riktigt trevlig morgon, solen sken och det var 20 grader varmt, riktigt sommarväder. Så jag och Kulan hade en riktigt trevlig träningsstund på morgonen, vilket va riktigt skönt eftersom hon varit en surmulen ragata på sistone. Det hela slutade med att hon helt lugnt och sansat kunde va i hagen ensam utan något som helst sällskap,vet inte vad som hänt. Fast hon var tillbaka till sitt vanliga gamla hederliga satmare-jag ikväll så allt är som det ska :P



Sen hem, trött som en gnu och tänkte mig en stilla kopp kaffe i soffan. Men så blev det juh såklart inte.
Vi byggde ihop den där sjujäklarns hyllan äntligen! (Fast jag har fortfarande inte fått upp mina skohyllor så här 10månader efter jag köpte dem eller så... >.< ) Men iaf. sätta ihop hyllan tog ungefär 2 minuter, att få upp den? EN EVIGHET! Vi har nån slags kryptonit i våra väggar, jag fattar inte vad det är! Vi bryter av borr som en annan äter salta pinnar, det driver oss till vansinne. Det spelar ingen roll vilket borr vi använder, inget fungar, men till slut så lyckades vi ta oss igenom tog väl en och en halv timme bara o borra hålen, sen själva upphängandet var easypeasy. Ska ta några bilder när jag fårr ordning på allt som ska va i hyllan. :)

Efter detta så gav jag cykeltutan ett bad (bilder kommer senare, fotona är i Mikes mobil och han sover) och sen så gjorde vi en liten ommöblering och en hel del städning och tvätt, vet inte var jag hittade energin men det var riktigt skönt att få det gjort, det enda deprimerande är att titta på röran som fortfarande behöver ordnas!

Dagar som idag är inte dagar för matlagning i min bok, så det fick bli McD, för det blir man smal av!
Tänkte jag skulle passa på att gå in på ASDA och lösa in mina skraplotter när vi ändå var där, (McD ligger granne med ASDA...dåååååligt,) men nehe, det fick jag inte, för lotteri disken var stängd, men iaf. jag har vunnit sammanlagt £100 på mina skraplotter! Det är en vinst med över 100% det ni! Tur i spel OCH kärlek! :D


Om jag bara kunde vinna den där jäkla "Rich for life"-vinsten!
£40 000 pund om året för resten av livet skulle jag inte säga nej till!

Så nu sitter jag här...har fortfarande inte fått min kopp kaffe, men det är nog ingen bra idé att ordna det nu för då blir det aldrig sängen. Ska försöka varva ner lite till sen ska jag ge sovandet ett försök. Ska upp tidigt imorrn igen för o ordna med hästarna och sen jobbet och om energin finnes så ska jag fortsätta i städandet hade jag tänkt...eller kanske damma av crosstrainern? Jag ger inga löften, men jag ska tänka på saken!
Så sov gott mina vänner...vilket ni säkert redan gör!


Jag precis just nu, med lappen i knät. En inte så dålig hair day ändå! ^^

Nattis!

xoxox

Postat av: Anonym

Du ser underskön ut ju!

Klart bilder ska in, måste se hur ni har det ju!!



med risk för att avsluta alla meningar med ju, så slutar jag kommentera nu.Ju.



Kram

2010-09-22, 06:32:21 -
Postat av: Mary Madskills

Du är så söt, Flisan!

2010-09-22, 14:39:54 - URL: http://marialy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: