Ynklig...

..är vad jag är just nu.
Jag vaknade i morse med huvet fyllt av snor.
Jag mådde verkligen skit. Men positiv som man är så tänkte jag, det blir nog bara bättre om jag rör lite på mig, kanske blir bättre och bättre under dagen.
Det blev det inte.
Jag mår ännu sämre nu, jag fryser, är snorig, har ont i halsen, ont i hela kroppen, feber, det gör ont när jag hostar, känner ingen smak.
Vad som gör det hela ännu värre är att Mike jobar natt så jag är alldeles ensam i min misär. Hundarna är irriterade på mig för att de inte får gå på promenad och jag känner mig helt jäva värdelös!
Jag vill ha min mamma! :'(
Jag vill att mamma ska komma med äckligt té och skorpor och säga "det är inte så farligt sov lite så mår du mycket bättre" och "det ordnar sig", de magiska orden som bara är sanna när mamma säger dem!
O så vill jag att pappa ska va här och läsa "dockan som kunde önska" (har ni inte läst den boken, gör det! Världens bästa barnbok!) och sjunga gonattvisor! Månen vandrar, ack värmeland, byssan lull och den dära som jag aldrig kommer ihåg vad den heter ...fast nu vet jag var juh tvungen o googla! ^^
Malcom Sinclairs visa!
Usch vad jag bor långt bort ibland och usch vad jag saknar mina nära och kära. Usch.
Stor kram till min underbara familj!
Jag älskar er!
Nu säng.

Fe

Postat av: Elise

Krya på dig hjärtat :)



kramar

2010-11-12, 23:26:41 - URL: http://fade2black.blogg.se/
Postat av: P.

Vintern ändar och sommaren begynner, blad och örter, de spira och de gro. Späda liljan i lunderna upprinner och i eken skygga duvan har bo. Ja alla skogens fåglar små och lilla lärkan flink och snäll de spela opp intill senaste kväll.



Älskar Dig.



P.

2010-11-13, 16:30:49 -
Postat av: Helena

& där började jag gråta..bussigt. Tack för det fisrumpa!

2010-11-14, 21:28:01 - URL: http://balstavidlund.blogg.se/
Postat av: Herzleid

Puss, kram och älskebom på dig pluttan, hoppas du mår bättre snart. Och att du snart får paket! Fast jag fick inte plats med glöggen... får skicka ett till.



2010-11-16, 03:32:28 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: