Vill inte!



Jag känner mig som en fyraåring idag....en trotsig, vresig liten gnällunge!
Har bara varit trött och matt och vill ingenting! Hade en paus i mitt gnällande mellan si så där 18.00 och 19.00, precis innan Mike var tvungen att åka till jobbet. Men så fort det var dags för honom att åka så blev jag lipig och ledsen istället.
Idag skulle ju va en bra dag! Vädret har varit fantastiskt, hundarna har blivit promenerade, hästarna har blivit gosade...men inget kan få mig glad idag känns det som. Det värsta är att det smittar av sig så nu har jag gjort Ludde gnällig också, han ligger i köket och så fort nån kommer i närheten (Pelle eller katterna) så sätter han igång med sitt dova brummande morrande, det ger mig huvudvärk. En annan sak som ger mig huvudvärk är det hysteriska luftfuktigheten!!! Det känns som att andas genom en blöt tvättsvamp!
Nej fan vad arg jag blir på mig själv! Ska gå o dra täcket över huvudet och hoppas på bättre lycka imorrn.

natti.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: