Solen skiner alltid i Murdishaw...

Himlen ser jätterolig ut, jag ser en krans med svart-blåa moln runomkring mig men just här där jag är är det strålande sol och varmt som i en bastu. Jag vaknade av att jag svettades som en gris, inte det trevligaste sättet att vakna på men det gjore mig lite glad eftersom det betyder att det fortfarande är soligt och varmt! ^^
Jag undrar om den här värmeböljan vi haft de senaste dagarna var den engelska sommaren som flög förbi? Att det kommer bli kallt och regnigt nu, jaja vi får väl se. (Den eviga optimisten).

Nu ska jag göra mig iordning för en dag på jobbet, ny vecka, ny energi, nya utmaningar.
Måndagar är alltid lite skrämmande eftersom man aldrig vet vad som väntar! Men det ska bli intressant.
(Ja jag försöker pep-talka mig själv ^^)
Sen ikväll så ska Mike ut på ridtur på Kulan, jag ska såklart hålla i rodret men ändå, det ser jag ännu mer framemot! Så..bring on Monday, I'm ready!!




xoxo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: