Trött

Jag är helt utmattad.
Den här jäkla foten gör juh att allt blir 5 gånger jobbigare! Och dessutom i gammal hederlig Felicia-anda så tröttnade jag på att sitta hemma, så igår var jag tillbaka på jobbet för jag orkar bara inte sitta hemma, dessutom har jag inte råd med det!
Igår kunde underbara Mike köra mig till jobbet men idag var han tvungen att jobba så idag så tar jag mig till jobbet medelst chefens man! Undrar hur många människor som blir hämtade till jobbet på det viset? ^^
Hoppas bara jag kan få in mina kryckor i hans flashiga bil!
Imorrn så tar Mike över igen och tar mig till jobbet och sen på lördag ska jag förhoppningsvis ta bort stygnen i foten! Sen blir det bara att börja träna musklerna igen, foten har stelnat till rejält de senaste dagarna och om man lyfter på bandaget så ser den lite underlig ut, läkarn sa att det är för att muskel är helt oanvänd och för att den kommer va lite som en bit torkat kött ett tag eftersom blodtillförseln var helt borta så många av de små kärlen har torkar ihop lite och det är också därför den är så stel och konstig.
Jaja, sluttjatat, nu ska jag göra mig redo för jobbet och pappersarbete! Chefen har förbjudit mig att göra allt som innebär att röra på mig! ^^



puss sålänge mina hjärtan!

Postat av: Helena

Hörrdu du!

Nu tänker jag skälla på dig, HA FÖR FAN INGA KONSERVBURKAR LIGGANDES I FORTSÄTTNINGEN!!!! Är det förstått??Dessutom så ska man trycka ihop dem om man har tömt dem, så inget djur fastnar i..eller för den delen människofötter...:P

Nej nu jävlar du Susanna Alexandra Felicia Heden är det slutslarvat med skräp tycker jag! Annars kommer jag hem till er och städar upp!

Älskar dig!Puss då för fan!

2010-01-14, 18:17:32 - URL: http://helenawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: