ledigadagen.

Ja lediga dagen har väl varit sådär.
Tog mig en halv evighet att somna igår kväll. Klockan var 4 sista gången jag kollade på klockan innan jag somnade av ren utmattning. Det är allt snoret och hostan som gör det, så fort jag än tänker på att ligga ner så får jag värsta hackhostan! :(
Så således så steg jag upp klockan halv två i eftermiddags!! Med effekten att jag nu är tokvaken men måste sova!
Jag har fått lite gjort idag iaf. all disk är diskad + spis och ugn rengjorda. Alla (utom ett) julkort är skrivna och ska postas imorrn (om vi får tag på några pengar, mitt konto visar nu på mäktiga £49!) Och även försöka få iväg det där paketet!
Jag måste komma ihåg att ta med julkorten till tjejerna på jobbet imorrn också, påminn mig!

Nu ska jag göra ett ärligt försök att slänga mig i säng och SOMNA, mycket ska hinnas med innan jobbet imorrn!
Hästisar ska fixas, paket ska packas och så måste jag göra en jul- och nyårsdisplay på datorn och skriva ut så jag kan ta med den till jobbet o sätta upp på informationstavlan, helst ska jag hinna slänga in en tvätt i maskinen och piffa till mina naglar innan jobbet också, jag vet att det låter fånigt men jag har juh en kundorienterat yrke så man måste juh iaf se nästan duglig ut. Jag borde verkligen tvätta och borsta håret också, det börjar anta svintoform igen. SÅ off to bed I go!
Natti mina vänner!


Mina omplanterade julstjärnor. :)


Svintohår på en trött jag. :)


xoxox

Postat av: Helena

Hejja!! blogga på!!!

2010-12-15, 08:13:22 - URL: http://balstavidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: