Wishlist!

Jag vet att min wishlist redan är 7 mil lång men den här tröjan bara måste jag ha!



Kan köpas från CafePress (och de levererar över hela världen!)
Finns i svart och blått.

*

Gjorde förövrigt världens godaste omelett, till o me Mike gillade den och han tycker inte ens om champinioner! Det är inte illa minsann! Kom även ihåg att ringa min söta mamma på mors dag! Det är väldigt förvirrande det där för här i England så är det mors dag den 22 Mars! Så i mars så köpte jag ett jättefint kort tll henne som jag tänkte spara och skicka nu, men kom jag ihåg det? Klart jag inte gjorde, jag är ju världens mest tankspridda människa!





Nu sitter vi och kollar på "Night at the Museum" måste ju kolla igenom ettan innan man kollar tvåan. Sen blir det vovve prommis igen och sen är det jobb imorrn, ser inte alls fram emot det är så jäkla omotiverad just nu, jag saknar at ha sommarlov! :( Gud vad skönt det skulle va! Men men, några veckor til och sen ska det bli 2 sköna veckors semester!

X X X X

Postat av: herzleid

Men från VEM på CafePress? Det är ju en print-on-demand tjänst (du kan göra dina egna tröjor och sälja där), med tusentals användare. Har du nån länk? (Du måste verkligen börja posta länkar också =P Jag är för lat för att leta.) :D Hur går det med solbrännan?

2009-06-01, 12:00:26 -
Postat av: Bouncy

Det undrade jag också!!! Men kunde inte hitta, eftersom jag hittade den på Amazon :(

2009-06-01, 12:06:33 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: