Ut ur duschen in i dimman!

När jag var liten så älskade jag att klä ut mig! Vi gjorde det hela tiden, jag, min syrra, hennes vänner, mina vänner. Allid, hela tiden. Vi hade en stor gammal koffert, ni vet en sån där som Pippi Långstrump har alla sina pengar i, fast jättestor(!) fylld med massa kläder "utklädningslådan" och vi älskade det!
När jag blev äldre så tyckte jag bara att det var fånigt, har aldrig sett charmen i att vuxna människor ser ut som dårar. Men nu har jag väl kanske nått den åldern när jag börjar tycka det är roligt igen! Hemska tanke! Eller så kanske det bara är så att jag är toknöjd med min outfit!



osminkad och jävlig men toppen är toksnygg!

Har även bunkrat upp med dricka, jag kommer väl bli otäckt onykter eftersom jag så sällan dricker nu för tiden :S
Men iaf. Har köpt 4 flaskor Bacardi breezer, 70cl flaskor! Vet inte om de säljs i den storleken i Sverige??
Annanas, Mango, Hallon och Vattenmelon! *nomnom*



Katten i bakgrunden följer inte med på kalaset ;)

Nu är det på med ansiktet och göra sig redo för kalaset! Får bli Firetrap bootsen eftersom mina nya inte kommit än :(

Puss på er lovvies!
X



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: