så här känner jag mig idag.....



Så jäkla seg idag. Mike står i duschen och jag degar i soffan.
Fortfarande inget paket på posten!!
Jag vill ju visa er vad jag köpt!!

Mike va så rolig igår! Han var inne på min blogg (han försöker lära sig svenska så jag berättar för honom i stor drag vad jag skriver om och sen sätter han sig och läser och försöker lista ut vad det står)
Efter ett tag kommer han in här i TV-rummet o säger
"varför är inte JAG med på din blogg?"
Jag säger:
"Jag visste juh inte om du ville bli 'outad' på min blogg"
Mike:
"men jag är ju DIN, jag ska va där lika mycket som alla djuren!"

hur söt är han inte! :)

(hade nästan glömt bort hur han ser ut med hår på huvudet!)

Nu väntar jag bara på att Sovgrisen ska komma ut ur duschen, sen blir det vovvepromenad och till affären för o köpa frukost innan det är dax för honom o gå till jobbet och mig att börja städa, fullspäckat schema idag! (Komer väl klämma in lite bloggande också :)P )

xXx


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: