Miss i nassen...

....så är jag vaken som vanligt.
Sitter och hittar söta saker på nätet igen. När jag blir miljonär så ska jag köpa allt sött jag nåndin hittat! Bara för o ha allt liksom. Ibland när jag sitter och kollar runt på nätet så blir jag lite deppig, just eftersom jag inte har råd med alt, men oftare och oftare så slås jag av tanken "men vad fasen ska jag med det här till?"
Är det ett tecken på att jag börjar bli vuxen?


men hur söt ÄR den inte?? :D

Jag har kommit in i en rosa period igen! Ju mer rosa desto bättre!
Har också efter jag börjat tjäna pengar insett hur besatt jag är av skor! Köper minst ett par i månaden, jämfört med kanske ett par i halvåret innan.
Här är mitt senaste inköp:
(ignorera mitt hysteriskt bleka ben!)


Gladiator sandaler från Firetrap
(världens bästa skomärke!)

Och appropå rosa! Jag har hittat den ultimata kulören av rosa! Vem hade kunnat tro att världens snyggaste nagellack fanns på Tesco?




*
Var ute på hundpromenix innan och både jag och Mike kommenterade hur duktig Televinken var idag, lyssnade på kommandon och drog inte alls i kopplet osv. Ja, det är juh bra att han äntligen är koppeltränad som 5-åring. :P
Här sitter jag på jobbet varenda dag och ger folk råd och hjälp när det gäller deras hundar, hjälp som bevisligen har fungerat, samtidigt har jag en 5-årig hund som är (var?) som en tornado i ett snöre.
Samma sak med min chef (veterinären) jag tror inte det går en dag utan att vi rekommenderar någon att ge sin hund eller katt dietfoder för att de är överviktiga, samtidigt har min chef en katt som slår alla rekord.
Dubbelmoralen är ett faktum!
Fast det är nog lite så att eftersom vi jobbar med djur varenda dag så blir vi lata när vi kommer hem, vem vill jobba 24timmar om dygnet liksom?
Fast jag ska väl va glad nu eftersom Tinken verkligen ÄR jätteduktig!



Nu är det sängen som gäller för mig, ska försöka vara lite produktiv imorrn, städa, tvätta, klippa gräset osv.
Mike har också lovat mig att följa med på en morgonpromenad! Man får ta tillfällena när de ges!

Nattpussar!
 
Postat av: herzleid

VILL HA nagellack.



Gulle-vinken :( Jag saaaaknar honom, och Ludde så klart.



kram!

2009-05-30, 14:18:14 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: