Lite lätt sliten.

Men kul var det!
Orkar inte skriva så mycket just nu, sitter i soffan och degar och kollar på Criminal Minds, dricker Crush (typ kolsyrad apelsinjuice, mkt godare än Fanta) och har precis ätit fiskgratäng. *gottit*
Funderar på att gå ut o lägga mig i solen nu när min vätskebalans har börjat ordna sig. haha :)

          



Det var ett kalas precis i min smak, vi var bara tre tjejer där och jag har ju alltid umgåtts bättre med grabbar så det var kanoners. Det var midre bra i bantnings-synpunkt, pizza, chips, godis etc. etc. Kände mig väldigt stolt för jag åt bara 2 pizza slices! Har inte vågat ställa mig på vågen idag dock! haha Vi får väl se hur det ser ut imorrn!

Puss sålänge godingar! :)

Postat av: floos-ung mamma

Verkar som ni fick en lyckad kväll! =)

2009-05-31, 19:23:00 - URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: