Dagens I-lands problem.


Vad gör man när konservöppnaren strejkar???
Jag har precis stått och agressivt med en stor kökskniv försökt ta mig in i 2 burkar tonfisk.
så, *hint*hint* jag önskar mig en ny konservöppnare!
Förhoppningsvis brände jag lite kalorier på o ta mig in.....kanske det rättfärdigar att jag åt sticky-rice till min tonfisksås ^^
(LCHF "dieten" suger hästpung ibland...ursäkta uttrycket)

*nomnom*

Och så liken: *dont try this at home* :)



Något helt annat; för några dagar sen hade jag en irriterande besökare, han vägrade ge sig av, igår trodde jag att jag blivit av med honom en gång för alla (på ett väldigt humant sätt) men nu när jag satte mig här så upptäckte jag honom igen.



Nu vovvepromenix o sen säng.
Jobba imorrn..

Pöss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: