8-timmars sömn

och en god kopp kaffe när man vaknar det är en liten bit av himmlen!
Det är bara en liten grej, ett litet moln framför solen.
Har ni nån aning om hur svårt det är att hitta riktigt kaffe i det här landet??
Folk har ju inte ens kaffebryggare! Och hittar man en kaffebryggare så kommer man till nästa problem, att hitta kaffe! Sen jag flyttade hit så har jag enbart druckit snabbkaffe (förutom när man går ut då då) och jag som brukade HATA snabbkaffe. När jag åker hem till Sverige nästa gång så ska jag bunkra upp med riktigt kaffe! Helst Zoegas skånerost som jag vuxit upp med, nomnom.

Nu sk ajag göra mig iordning för jobbet. Satt och tänkte på det igår, jag kan inte visa er "dagens kläder" eftersom jag alltid har på mig min uniform haha, hur spännande skulle det bli liksom? :)P
Får hålla mig till att visa mina nya inköp :)
Efter jobbet idag blir det en tur till vår "recycling station" och sen storhandla och såklart den obligatoriska vovvepromenaden :)

Vi hörs senare, pussisar!


Postat av: herzleid

Vi kanske borde köpa dig en äkta espressobryggare till nästa födelsedag? =) Då kan du bli så där posh och köpa hela kaffebönor istället, och mala precis innan du ska brygga ;D

2009-05-30, 15:12:34 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: