Spännande!

Nu är jag tydligen med i en tävling ^^
Gå in på MenJagVetInte och rösta



Jag kom på en anna stor grej som jag saknar från Sverige förresten
HÖGERTRAFFIK
Även om jag har kört i min lilla bil här ganska så länge nu så tycker jag fortfarande att vänstertraffik är helt galet! Det är ju komplett livsfarligt! Och kör som idioter gör de också! HUGA!

Har suttit här med mitt morronkaffe o kollat runt på Etsy som vanligt.
Hittade den här:



Halsband från KawaiiCupcake, supersöt! :)

Om man vill ha unika smycken, oavsett stil, så tycker jag absolut att man ska gå in på etsys hemsida och kolla runt, tusentals mäniskor som gör/säljer unika designer!



Solsken idag! :) Spelar ingen roll att jag ska jobba, solsken gör mig glad!!! :D

pussisar!

Postat av: Anonym

super söt =)

2009-06-11, 12:37:53 - URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

haha vad söt :D

2009-06-11, 12:38:22 - URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: