sömnig!

Det är tröttsamt att va effektiv!
Ska gå o sussa nu o hoppas på en minst lika fin dag imorgon igen!
Gud va härligt det är o va ledig! ^^
Det enda lite irriterande är o veta att chefen imorgon flyger till soliga Spanien för o glassa i en vecka! >.< orättvist!!!
Men men... får väl va glad över de dagar jag har här :)
Önskar jag hade den här o gosa in mig i:



från Billabong, gjord i härlig microflece! Perfekt för o gosa in sig i!
(Finns nog inte att köpa på deras hemsida just nu eftersom den kommer från förra vinterns kollektion, men kolla med återförsäljare, de borde fortfarande ha den :) )


Jag är helt trött i armarna förresten, Mike o jag spelade Wii sports en stund innan, har inte gjort det på ganska länge och den där jäkla boxningen tar juh livet av en! Särskilt eftersom det är på blodigt allvar dessutom! ^^ (Jag är jordens sämsta förlorare!) Och jag absolut älskar Mariocart Wii förresten! Jag skulle nog kunna bli en urbra rallyförare eller nått! Och jag o Mike är ett underbart team, ingen vinner över oss! :D Om ni inte fuskar förstås, men hur B är det inte o fuska i TV-spel?!!

Näe, nu slutet på CSI och sen en mjuk underbar kudde och en varm famn och ca 57kilo fluff! ^^

xoxoxoxo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: