Så jäkla irriterad idag!

Vanligtvis så är jag ledig på tisdagar, men där här veckan så har jag bytt dagar med en annan tjej på jobbet så jag kommer va ledig imorrn istälet.
Väderprognos: Tisdag 25 grader och solsken
Onsdag 10 grader och regn.
TYPISKT min otur! :(
Jag saknar förresten mina solglasögon!
Vet nte när jag köpte dem eller hur länge jag har haft dem men iaf. 2 år eller nått oh nu har de dött! :(
Och jag har letat som en galning efter ett par liknande!
Om någon vet var jag kan köpa ett par som är lika stora säg till!

R.I.P

och! don't try this at home! Man ska inte köra bil o ta kort samtidigt!

Nu är det snart dags för jobbet igen, i det unerbara solskenet! :(
VILL INTE!!!!! :'(

pussisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: