NEUTICLES®

Idag på jobbet kom det in en man och frågade om "Neuticles"
Ingen förutom jag (pinsamt nog) visste vad det var och om jag ska va helt ärlig så trodde jag inte att det förekom utanför USA.
Neuticles är silikonimplantat för hundar.
Det är silikontestiklar.
Så om du altså vill att din hund ska va kastrerad men du fortfarande vill att han ska se "manlig" ut så kan du be om att få neuticles inopererade.
Jag har inget emot att folk vill skaffa sig implantat eller liknande, jag kan nog tom. tänka mig att sträcka o hänga upp diverse saker när jag blir äldre, men seriöst....silikontestiklar? Man får faktiskt dra gränsen någonstans!
Min chef höll på att dö när jag berättade vad det var haha! :D

Neuticles
*

Igår kväll när vi var på promenad så hände nått spännande!
Vi var ute och gick i godan ro precis som vanligt och helt plötsligt så kommer Televinken springande till mig med en boll i munnen! Va fan? Han leker ju inte med bollar...tänkte jag, jag tittar lite närmre och inser att det inte är någon vanlig boll!
Det är en levande boll!
Han hade hittat en igelkott! Dum som jag är så hade jag inte kameran med mig men jag har en bild på vad jag drog ut ur Televinkens läpp när jag kom hem:



Både Televinken och igelkotten mår bra dock! :)
*

I morse vaknade jag på ett underbart sätt!
Det knackade på dörren klockan 9 och jag sparkade ut Mike ur sängen för att gå och öppna ^^
In kommer han med ett paket så jag fick paket på sängen i morse :D
Det var från min söta mamma!
I paketet fanns lite nödvändigheter för min överlevnad, som tillexempel saltlakrits!
Jag förstår inte varför engelsmän inte gillar saltlakrits, det är ju gudaföda! :D
Men i paketet fanns också nått som gjorde mig nästan rörd till tårar!
Sist jag var i Sverige var när min mamma fyllde år, då var jag ute på stan och shoppade födelsedagspresenter till henne, då hittade jag en jättefin väska som jag väldigt gärna ville ha, men eftersom jag hade begränsat med pengar så hade jag inte chansen att köpa den (eftersom jag prioriterade presenter till mamma! ^^ )
Det här kom min mamma ihåg så i paketet så låg väskan!!! :D



tror den kommer från Åhléns faktiskt, men visst e den fiiiin!? :D

Och här är en bild på solglajjerna jag fick av Mike igår :)



Så idag så är det massor med kärlek till min sambo och min kära underbara mamma som gäller!
Älskar er jätte mycket!

OCH Mike kom hem 2 timmar tidigt från jobbet idag så nu får jag umgås med hoom innan jag ska gå o sova, vilket jag inte hade fått göra om han jobbat så länge som han skulle ha gjort eftersom jag måste upp innan klockan sju imorrn >.<
Jag och tidiga mornar är liksom en ekvation som inte går ihop!
Så nu ska vi på promenad och sen lite mys i soffan innan det blir sängen!
Skriver säkert lite mer innan jag däckar dock :)

Puss sålänge :)

xox

Postat av: Kashaya

Fin väska och fina solglasögon.=)

2009-06-05, 22:36:38 - URL: http://kashaysblogg.blogspot.com/
Postat av: Kashaya

Puh, tur att höra att man inte är ensam om att ha massor med smink.=)

2009-06-05, 23:32:11 - URL: http://kashaysblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: