Hjärndöd...

Fy jävulen vad jag har varit däckad idag!
Jag kom upp i tid, jobbet gick bra, men när jag kom hem så var det precis som att proppen gick ur! Jag bara dog på soffan!
Vaknade av att jag var hungrig, så jag gjorde världens godaste pasta sallad, så jäklarns stolt, den blev kanonbra :)
Och nu så har jag shoppat lite grejer till Mike som fyller år den 20 juni.
Bland annat de här skorna:


Han fick välja själv så jag är säker på att det blir rätt. ^^
Sen har jag köpt någr fler småsaker också som jag inte tänker visa bild på än eftersom han inte vet vad det är!
Sen får jag väl äta pappkartonger resten av månaden för jag har verkligen inga pengar kvar :(
Så om någon vänlig själ därute vill skänka lite slantar så kan ni juh säga till ;)
(och ja det är helt allvarligt menat, ett helt ärligt tiggeri :( )
Jag vet ärligt talat inte hur jag ska ordna med fin middag och tårta och allt och samtidigt ha råd med mat och bensin och allt "vanligt", livet suger verkligen ibland.
Precis när jag kommit upp i någorlunda god ekonomi så dog ju min bil så jag var tvungen o köpa en ny tex. tack gode gud att jag har världens bästa syster som lånade mig pengar till det! Men bara en vecka senare så dog Mikes bil så nu lånar han sin brorsas så nu måste vi betala försäkringen på den också, vad är det man säger?
"En oycka kommer sällan ensam"
Jo tjena, det är juh inte bara det att den inte kommer ensam de kommer ju för tusan i flock!!!
Usch, jag känner mig så jävla kass idag :(
En god natts sömn kanske hjälper?
Ska drömma om alla grejerna jag har på min wishlist....drömma kan man ju alltid.

Puss mina godingar, hoppas ni har det bättre

xox

Postat av: herzleid

Långsamt helstekt fläskkarré och hemgjord marängsviss eller pannkakstårta = fin middag & tårta till låg kostnad :D



Själv sa jag till mig själv "Inga deadlines på måndag, du ska ju åka hem på söndag". Gissa vem som har 4 deadlines på måndag och inte kan åka förrän de är färdiga? =S

2009-06-07, 15:08:09 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: