Fullt upp!

Jag har nog aldrig varit så här produktiv på en ledig dag NÅGONSIN! haha
Blev bara en liten stund i solen, kanske en timme eller så sen blev jag för rastlös, gick in och fixade vårt mount everest berg med disk! >.< tro mig det enda som inte var skitigt innan jag började var en kompottgryta (och fråga mig inte varför jag har en sån :)P ) Det tog tusen år o diska allt, men tusan vad nöjd jag är nu! ^^



RENT! :D

Lagom till när jag var klar så vaknade Mike (Jag är helt säker på att han låg där uppe i sängen o lyssnade på vad jag gjorde och i samma sekund som jag drog ur proppen ur diskhon så kom han ner!)
Efter en kaffe så tyckte jag at det var dags för lunch och eftersom et är min bantningsfria dag så fick jag välja var vi skulle äta, och jag valde Burger King haha, kände mig så jävla B, men iaf det var vad jag var sugen på! ^^
Och när vi ändå var iväg "åt det hållet" så bestämde vi oss för att åka och hälsa på Mikes mamma o pappa, det är världens sötaste människor!! Jag älskar dem av hela mitt hjärta!
Så vi åkte dit och när man åker dit så känns det gensat som att man åkt rakt in i "Emmerdale" (hem till gården) allt är så där idylliskt engelskt lantligt så det nästan inte är sant, fåren betar brevid kyrkan o så där, jag älskar det! hihi :)
Väl där så blev det ytterligare några koppar kaffe lite skitsnack och lite trädgårdsarbete, vi kom inte hem förrens nu!
Har varit en jättehärlig solig dag, totalt stressfri men ändå fått så himla mycket gjort!
Är toknöjd! Nu blir det förhoppningsvis snart en vovvepromenad innan det blir mörkt o sen lite gos på soffan! OCH jag har fortfarande 2 lediga dagar kvar! XD

Och ni trodde väl inte att jag skulle lämna er utan o visa nått mer sött jag hittat? ;)
Det här söta halsbandet finns att köpa på Red Hot Gear





pussisar på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: