>.<

Tror ni solen skiner idag?
Tror ni jag ska jobba idag?
Jag blir så trött på det här!
Det är inte rättvist!!!

x

Postat av: Lilla Jag

hej snuttan, jag vet, livet verkar ju liksom inte vara alltför rättvist, du vet det jag berättade om vår gemensamma kompis, hon som fick en fin tröja på sin födelsedag?? Hon var på VUL igår, bebisen dog i vecka 5, hon skulle vara i vecka 10 nu. Tråkigt..Jag var med och hon trodde ju att något var fel, därför gjorde hon Vulet. Så även om du får jobba idag när det är fint väder, så tänk på att det finns värre saker.. Åh givetvis tycker jag synd om dig som alltid lyckas med att få sol på dina arbetsdagar..Kram kram

2009-06-04, 11:54:43 - URL: http://helenawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: