en sån där dag....

....fy fan sån jävla mensvärk!
Jag får mensvärk typ 2 gånger om året och då är det liksom som att min kropp ger igen för de 10 månader då jag inte haft mensvärk, fy fan, jag har legat i fosterställning på soffan hela dagen.... inte direkt min favoritsysselsättning på min lediga dag :(
Jag hoppas och tror att jag kommer må bättre imorgon, hoppas hoppas hoppas!!!!

För övrigt så är jag så jävla trött på allt (ja, ja det har säkert med hormonerna o göra :P ) jag vill bara va ledig, ha obegränsat med pengar och det ska vara solsken på dagarna och befriande regn på nätterna! Och jag och Mike ska leva lyckliga resten av våra liv! Så, det är min beställning, när är den redo?
Appropå Mike, tack vara min snälla söta mamma så kommer han att få en tårta på sin födelsedag på lördag, var och köpte allt (tror jag) innan idag innan menshelvetet slog till! Kanske kanske kanske så kommer jag ha lite pengar över för o köpa iaf. en till present!
Ska iaf. baka en tårta som kommer o smaka lite som kärleksmums typ, köpte jättesöta tårtdekorationer också, det finns så jäkla mycket sånt i det här landet, jag ÄLSKAR det, om jag inte hade stoppat mig själv så hade han fått stå ut med ett stort fat med massa dekorationer på och kanske lite tårta gömt där under nånstans ^^
Fast jag höll mig från att köpa för mycket, vet inte om Mike skulle uppskatta en tårta täckt med blommor och hjärtan :D


orchideédekoration


Jasmin


och en ros såklart!

Bara för o visa några av mina favvisar, gillar särskilt den första!
När jag fyller år så vill jag dekorera min egen tårta!!! ^^

Nu ska jag åter kura ihop mig i soffan och dö en stund o hoppas på att Mike kommer hem och tar hand om mig snart!


puss godingar!

Postat av: Bröllopsbloggen

härlig blogg du har



kram

Tess

2009-06-16, 23:10:26 - URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Carin

Vad gör du på dagarna då? bor du i England?

2009-06-16, 23:13:54 - URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Mensvärk är bland det värsta som finns. Vissa månader är bättre än andra men oftast är det hemskt. Varför ska vi tjejer lida?



Fin blogg föresten :) Kram!

2009-06-16, 23:18:18 - URL: http://www.icespider.se
Postat av: Carin

Åh va fränt, jag är bara vanlig sköterska jag =) Hur länge har du bott där då?

2009-06-16, 23:43:14 - URL: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: