Blergh.....

Fan va trött jag e. :(
Jag har inte haft en lugn stund sen jag öppnade dörren till jobbet!
Allt från lung-röntgen till hembesök och avlivningar och som grädde på moset de "vanliga" veterinärbesöken alltså vaccinationer och sånt.
Vägg i vägg med jobbet så har vi en dog groomer.
Idag så hade vi en hund inbokad för att bli vaccinerad och avmaskad, vi väntade och väntade men ingen hund, då kom jag ihåg att jag tidigare på dagen sett hunden bli avlämnad för att bli badad och klippt men inte sett den komma ut där ifrån. Så då går veterinären trött på allt och irriterad helt sonika in till dog groomern och hämtar hunden, vi vaccinerar och avmaskar så när ägaren kommer för att betala dog groomern så är allt redan klart! Haha Har aldrig förr sett någon skämmas så mycket för att vara sen, men samtidigt så var hon jätte tacksam!
Lättstulen hund dessutom, hon verkade inte bry sig det minsta om att bli upphämtad av en total främlig! Eller bli stucken och petad på. :)



Hunden på bilden har inte skrivit brevet men är dock av samma ras :)P
(bilden är lånad)

Nu är det dags för vovvepromix!
ttyl!!

XXXX




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: