åska!

Jäklarns vad det åskade igår kväll/natt!
Det sötaste var ändå Pelle..... Mike är inte rädd för åskan, jag är inte rädd för åskan, Iggy är inte rädd för åskan, Pop är inte rädd för åskan, Ludde är inte rädd för åskan, Pelle.....han är inte rädd för åskan, han vill bara sitta väldigt väldigt nära, eller varför inte i ditt knä? haha, han e för söt :)
Annars så har det blivit lite dåligt uppdaterat här eftersom jag inte mår helt hundra. :(
Hatar kombinationen av mycket att göra och att inte må bra....allt det roliga försvinner liksom då :(
Och som grädde på moset så jobbar jag.
Jag blir så trött..
ska försöka bättra mig igen.
Nu....göra mig redo för jobbet
*ge mig lite energi!*

pussisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: