Ujuj..

Jag är fortfarande inte riktigt ikapp med världen.
Har fått jättemycket gjort idag på jobbet och allt har gått ganska bra, men jag känner mig fortfarande som att jag är steget efter hela tiden! :(
Och det börjar bli irriterande med Miks nya jobb, han kan inte börja där förens hans CRB-check (polisregister kontroll) går igenom och eftersom de är helt förskräckligt långsamma i det här landet så har det inte hänt än och ingen vet när den kommer. Och om den inte kommer snart så betyder det att Mike inte har nått jobb när vi åker till Sverige på semester vilket betyder att han inte kommer få någon semesterersättning så han kommer att inte få några pengar på 2 veckor.
Jag bir så jäkla trött, precis när man tror att saker ska ordna upp sig så är det nått som skiter sig!
Jaja, kanske kanske kanske så ordnar det sig innan....
Jag är trött på att va trött.

Dagens positiva:
vår crosstrainer har kommit! :D 
Så här såg de ut när jag åkte till jobbet:



Och så här såg den ut när jag kom hem:



Tänk en sån händig karl jag har! ^^

Har även provat! Känns som ett riktigt bra köp! Stor och stadig och bra. Jag är mycket nöjd!
Den lilla "datorn" till verkar också bra, e så avancerad att jag måste läsa instruktionerna, lol. Men den har inställningar för kaloriförbrukning, tidtagning, distans, hastighe, pulsmätning osv osv osv. och ma kombinera dem i oändlighet. tex "jag vill cykla/crosstraina 5miles med en puls på 120" eller jag vill förbränna 500 kalorier på 20 minuter" osv osv. om ni fattar? :) Så ja, jag är jättenöjd!

Tänker avsluta med lite musik, just nu (och har varit ganksa länge) så älskar jag den här låten.
Vet inte om Lisa Mitchell spelas i Sverige, om inte så borde ni börja nu! ^^



puss så länge


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: