På en ö i tropikerna...

...känns det som att jag befinner mig just nu!
Klockan är halv ett på natten och det är 22 grader utomhus!
Jag klagar inte egentligen, hellre en varm sommar än ingen sommar alls, men det känns juh som att man är i tropikerna som sagt, eller som förrförra sommaren när jag och Mike körde igenom Europa och campade vid havet i en liten by just vid gränsen till Monaco. Enda natten vi sov i tält och det var så j**la varmt! 3 på natten var det 23 grader och vi sov svettklibbiga i typ 10 timmar, antagligen på grund av syrebrist!
Men gud vad härligt det var att kunna gå o doppa sig i medelhavet när man vaknade! ^^
..önskar jag hade ett medelhav här!
Atlanten är liksom inte samma sak.. :(
(eller ja... "irish sea" är det juh..)

Allt har varit ganska lugnt på jobbet idag, tror hela landet är i koma i den här värmen.
Men 2 av mina "favvovovvar" var inne idag, en för att få stygn borttagna och en för o kolla magen.
Han vi tog bort stygen på är så rolig, varenda gång han kommer in så blir han jätteglad när han ser mig o hoppar och studsar och så fort han får syn på chefen så morrar han haha!
Så när veterinären kollar över honom så måste jag alltid stå framför hans ansikte! :)P
Vår siste besökare var en sån här:


(bilden är lånad)
Så jävla söt! :D
Hade jag orkat hade jag lagt in en video på honom som jag filmade.
Han hade tråkigt så jag gav honom en låda och han fullkomligt älskade den! :D

I övrigt har det varit en massa småpillande med saker, tvättat min gamla bil som förhoppningsvis blir såld snart, försökt planera vår Sverige resa, men vi kan juh aldrig bestämma oss för vad vi ska göra så det går inte så bra.
Hälsade på Mikes mamma och pappa idag igen för på fredag så åker de till Grekland i 2 veckor så vi ville träffa dem igen innan de åker.

Och så har jag fått mina gratis grejer från Latest in Beauty.
och jag måste bara säga... Valentinos parfym Rock & Dreams!!!
Köp den!


Jag fastnade aldrig riktigt för nån av "Rock and Roses" parfymerna (3 olika tror jag det är)
Men den här e är ultramysig!
Så ut o köp en stor flaska till mig! ^^

Nu ska vi kolla "Eleventh Hour" inna vi kryper ner under täcket i vår bastu...eee...sovrum var det ja! :S


puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: