Man blir ju alldeles svettig!

...av o träna på den där jäkla crosstrainern! ^^
Jag tvångstränar idag.
Har lite dåligt samvete över igår. Åt på McDonalds o va sen ute på kvällen...det blev en hel del kalorier i slutänden, men jäjä, det jämnar nog ut sig i slutänden! :D
Vet ni förresten....jag var inte helt svartklädd igår! o.0
Iklädde mig starkt lysande neonrosa!
Ska se om ja kan ladda upp nån bild lite senare.
Jag var så himla nöjd med min outfit!

Ludde börjar må bättre, det är fortfarande lite rött och varmt där nere, men nu kan han iaf sitta ner utan o gråta, så jag har gott hopp, men man ska inte ropa hej förrens bla bla bla...
Fyra dagar kvar att jobba och sen bär det av, kommer va tokstressad på tisdag för det är då jag måste få allt gjort, städa, klippa gräset, packa, avmaska vovvarna osv osv osv. för sen jobbar jag varje kväll ända fram till avresa.
Hoppas jag får lite lugn och ro när jag väl kommer till Sverige, jag behöver ta det lugnt. Hittills så har den här sommaren varit totalt galen!

Har suttit och tittat på "hemma" på Google. Äntligen har de uppdaterat kartorna så man kan zooma in på riktigt liksom!
Får mig att längt hem ännu mer!
Snart så! :D



puss sålänge godingar!

Postat av: Mattias

Hela poängen med att träna är väl att bli svettig? ;)

2009-07-21, 14:32:52 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: