lördag!

Jag älskar lördagar! Inte så mkt för att det är just lördag utan för att jag vet att jag har en hel ledig söndag framför mig! ^^
Idag har vi verkligen inte gjort nånting! haha
totalt urtråkiga har vi varit!
Va på vovvepromenix här i hemmatrakterna, åt glass och har spelat Wii..det är typ allt.
Men det är skönt med sånna dagar!
Oh! Vi har gjort 2 saker förresten! Vi har planerat vår resa till Sverige! Kommer åka söderut i england för o hälsa på nån kompis till Mike o sen flyger vi därifrån till Sverige, så vi kommer antagligen landa i Göteborg istället för i Sthlm, kanske min söta syster skulle kunna komma o hämta oss där? ;)
OCH vi har köpt en sån här:



Reebok crosstrainer ^^
nu ska jag komma i form! lol
Ne men allvarligt, jag har faktiskt velat ha en crosstrainer ganska länge, men man vill juh ha en någorlunda bra en,en som inte känns för "plastig" och jag gillar verkligen den här, så när vi fick ett erbjudande att köpa en för nästan halvapriset så kunde vi juh inte säga nej. Sen att vi inte behöver betala förrens om 6 månader känns juh ännu bättre, då kan vi orna allt det här med sverige resan i lugn och ro och komma ikapp med ekonomin lite innan vi behöver betala. SKÖNT!

Har även hittat de här:



VILL HA!!!!
så skönt maffia/gangster-aktiga!
Finns at köpa på PlasticLand, de har massor me grejer, kläder, skor, smycken, accessoarer, anteckningsböcker, leksaker, böcker osv osv osv ALLT du kan tänka dig, i en skönt retro 60-tals stil.
(De levererar över hela världen!)

Nu CSI och sen sängen...ska ut  mysa i solen imorrn (om den behagar titta fram fast att jag e ledig)
puss godingar!


Postat av: herzleid

Bahaaa, det tycker ni va? Men jo, faktiskt, jag borde nog typ titta till min lilla skokartong en vända. Du kan väl sms:a eller msn:a när du vet flygtider? Så kan jag nog planera in en snabbis till Göteborg... ;)

2009-07-05, 12:46:59 - URL: http://herzleid.myopenid.com/
Postat av: LenAtT

Hoppla!

jag tänkte be dig om en tjänst..kan du köpa med dig ett par solbrillor till mig med?Typ de du har lagt in bild på här neranför.

Vore kanon, jag kan föra över pengar om du vill..??Give mig your kontonumber så shall jag fixing it..



Pöss pöss och säg gärna till om ni åker häråt så jag och åse kan få träffa er!



Kram kram

2009-07-05, 18:15:53 - URL: http://helenawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: