Duktig jag idag!

Har varit duktig och effektiv idag! Är så stolt över mig själv!
Är väl kanske inget speciellt jag gjort utan det är bara en känsla liksom, en bra känsla!
Ofta när en dag börjar dåligt så fortsätter den dåligt men inte idag!
Vaknade på fel sida och mycket senare än vad jag tänkt men jag lyckades vända det!
Så dagen på jobbet blev riktigt bra, har gjort en massa småsaker som jag skjutit upp i evigheter.
Som tillexempel städa vår "clinical waste" soptunna, den har sätt måttligt rolig ut med blodstänk och äckel på.
Jag räknade alla mynten i vår myntinsamling för Manchester Dogs Home, kände mig som Pippi Långstrump och hennes kappsäck med guld! ^^



Och jag har skickat paket (som inte var en julklapp) och brev på posten, tagit hand om voffsingarna, pratat med mamma och fixat med banken och massa saker, en effektiv dag helt enkelt!

Och jag har börjat gilla min nya klocka!
Jag köpte den som en "slit-och-släng" grej att ha på jobbet, ni vet en sån där billig klocka som det inte gör så mycket om den går sönder, men nu börjar jag tycka att den är riktigt snygg och funderar på att inte ha den på jobbet för att jag inte vill att den ska gå sönder!


sorry för taskig bild, det är min kassa mobilkamera!
Men den är jättefin i liksom "gunmetal" material och färg.

Måste förresten visa er de skorna jag har på min önskelista!
Ni vet när jag skulle på farfars begravning så köpte jag ett av de två par skor jag ville ha, och jag hoppas, hoppas, hoppas att Mike fattar hinten! :D
För de är verkligen jättefina och jättemycket JAG!


VILL HA!!!!

Nu, trots att det varit en bra dag så är jag jättetrött och har hysteriskt ont i magen.
Så jag ska lägga mig på soffan och kolla Project Runway och försöka kurera mig, för imorrn måste jag va pigg och vaken för efter jobbet är det dags för vår julfest!
Tur att man har så fina kollegor att en julfest med jobet faktiskt kan va riktigt kul! Och vi ska göra något så "juligt" som att gå på thai-restaurang. Ännu bättre är att chefen betalar ^^

Puss mina hjärtegull!

Postat av: herzleid

Orättvist! Min chef ordnar inga julfester åt mig! Eller... nej just det ja. =( Ska skicka ditt paket i helgen, är det nåt mer du vill ha i så får du säga till fort!

2009-12-04, 19:31:44 - URL: http://herzleid.myopenid.com/
Postat av: Mimmi

Tack en massa för tipset! Frakten är ju den samma överallt men dom hade myycket er att erbjuda där plus jag stödjer hellre ett litet egenföretag än stora ICA.

Jag och min kompis har suttit i en timme och bara sagt "ÅåÅH dom har det hääär!"

2009-12-07, 11:26:24 - URL: http://kiminostyle.blogg.se/
Postat av: Mona

Jag tackar, bockar o bugar för brevet. Älskar dig sötis. :)

2009-12-07, 19:41:14 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: