Kylskåp.

Ni vet för nått år sen eller så så var det populärt bland bloggare att fotografera vad de hade i sina kylskåp (allra helst bland hälsonötterna som ville visa upp sin hälsosamma livsstil med väl utvalda färskvaror stilistiskt placerade här och där på hyllorna), jag tog mig en titt i vårt kylskåp idag och blev så full i skratt! Vad tycker ni om det, vad kan ni utläsa om oss och vår livsstil? Jag ger er EN hint. Ingen av oss dricker vin!



Postat av: Anna

Laktosfri mjölk? Och att ni har funnit ännu ett användningsområde för att använda latexhandskar.
Gissar även på att ni inte lagar mat hemma ikväll? :)

Kramar.

Svar: Ja sojamjölk, jag får sån laktosmage :/ synd bara att det smakar skit >.<
Bouncy

2013-11-17, 19:40:36 - URL: http://www.ekv4.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: