Här var det livat!

Som vanligt går livet i 700 knyck och innan jag vet ordet av att så har det gått några dagar sen jag skrev sist!
Är väl som vanligt inget superspännande som händer, eller en spännande sak är det men det är inget jag vill lufta "officiellt" ännu så det får vänta. Men förutom det så är det bara som vanligt för få timmar på dygnet.
Mycket stalltid såklart och jobb. Sen så körde vi en katt till veterinären mitt i natten som vi såg blev påkörd. Jag blir så trött på folk! Hur svårt är det att stanna om man kör på ett djur?! Jäkla idioter.
Sen så fick jag ytterligare en fågel på halsen, eller som pappa sa; jag har fått pippi. Den körde vi till wildlife sjukhuset. Tror inte att det egentligen är nått fel på den, det var en fledgling och jag tror att efter sitt första misslyckade flygförsök så gav den helt enkelt upp flygandet och bestämde sig för att bli landbunden. Så nu stinker min bil fågelskit. :-/
Vad mer händer?
Vi har byggställning i hela trädgården eftersom grannens tak läcker, är bara glad att det inte är vårt tak! Bra social träning för Bosse att ha massa människor på byggställning. Han och Pelle "hjälper till" :)
Katie har haft/har kräkningar och diarré så det gör också livet spännande, tvättmaskinen går konstant så nu väntar jag på att den ska ge upp!

Huset ser ut som ett fluffigt bombnedslag, bilen låter som ett jetplan (avgassystemet), hundarna ser ut som 7 svåra år, hästarna är frustrerade (men duktiga), trädgården behöver bajsplockas, framsidan gräsklippas, jag behöver duscha och bankkontot e tomt!
Men (nästan) lika glad för det är jag!

Tjipp!

https://cdn2.cdnme.se/1176475/7-3/pic_520ccef6ddf2b3018b1ca361.jpg" class="image">


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: